ЗВІТ роботи «ЦНАП» Меджибізької селищної ради за 2019 рік
Створення «ЦНАПу» Меджибізької селищної ради було здійснено за підтримки програми «U-LEAD з Європою» - 26 грудня 2017 року. Загальна площа приміщення 115,76м. Експлікація відділу «ЦНАП», м:
Відкрита частина |
62,69 |
Громадська приймальна |
11,93 |
Кімната персоналу |
16,82 |
Архів |
7,01 |
Санвузол |
5,40 |
Вхідний тамбур |
5,85 |
Коридор |
6,06 |
Кількість працівників за штатним розкладом – 5 осіб. (факт -3). Відділ є структурним підрозділом Меджибізької селищної ради. Віддалених робочих місць немає.
Через відділ надаються 93 адміністративні послуги. Затверджені рішенням Меджибізької селищної ради 38 сесія 7 скликання від 29.11.2017 року.
Блоки послуг:
Назва блоку послуг |
Суб’єкт надання послуг |
Реєстрація АЦС |
Головний спеціаліст |
Реєстрація громадян |
Головний спеціаліст |
Паспортні послуги |
Головний спеціаліст |
Реєстрація нерухомості |
Державний реєстратор |
Земельні послуги |
Спеціалісти відділу земельних відносин |
Пенсійні |
Спеціалісти пенсійного фонду |
Соціальні |
Спеціалісти управління СЗН |
Держгеокадастру |
Спеціалісти РДА |
Газові послуги |
Спеціалісти ПАТ «Хмельницькгаз» |
Архітек-будівельні |
Спеціалісти управління |
БТІ |
Спеціалісти Хмельницького БТІ |
На всі адміністративні послуги розробленні та вдосконалюються, у відповідності до змін законодавства, інформаційні та технологічні картки.
За звітний рік до ЦНАПу звернулося – 6746 мешканців громади. (-821)
Найбільший наплив субєктів звернення відбувся в травні, жовтні, що склало більше 33% всіх відвідувань. За послугами звернуловся 40% чоловіків та 60% жінок. Середній прийом громадян за робочий день становив 26,9 осіб (-3,1). Найбільше було представників смт. Меджибіж та сіл: Голосків, Требухівці, Ставниця.
Надання адміністративних послуг: 5183 (-543)
Надання консультацій: 1449 (-271)
Накладання адміністративних стягнень: 114 (-7)
Виконання послуг та надання консультацій за блоками:
№ |
Назва дозвільного органу |
Виконано документів |
Надано консультацій |
+- 2018 рік |
1 |
Відділ земельних відносин |
616 |
356 |
+117 |
2 |
Надання відомостей з ДЗК |
- |
8 |
-5 |
3 |
Паспортні послуги |
14 |
113 |
-47 |
4 |
ПАТ «Хмельницькгаз» |
135 |
72 |
-200 |
5 |
Пенсійні послуги |
279 |
111 |
+47 |
6 |
Реєстрація АЦС |
187 |
73 |
-15 |
7 |
Реєстрація нерухомості |
482 |
108 |
+185 |
8 |
Реєстрація громадян, довідки |
2417 |
371 |
-494 |
9 |
Соціальні послуги |
1029 |
150 |
-138 |
10 |
Хмельницький БТІ |
24 |
87 |
+7 |
Всього: |
5183 |
1449 |
-543 |
Прийом пакету документів, оформлення справи, рух документації, результати та термін виконання, повернення виконаної послуги суб’єкту звернення здійснював адміністратор відділу «ЦНАП» за програмою «Універсал Послуг 2010-2017 Версія 10.5».
Результати задоволення чи не задоволення суб’єктів звернення фіксування шляхом голосування. Незадовільних осіб не було, жалоб і пропозицій за звітний рік не надходило.
Найбільше затребувані потреби суб’єктів звернення в отриманні довідки про реєстрацію місця проживання громадян, призначення житлових субсидій, реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання громадян. За даними інших реєстраційних служб ( за повідомленнями) ми зняли з реєстрації 94 осіб, за рішенням суду було знято з реєстрації 2-х осіб.
За звітний період до ЦНАПу звернулося 21 не громадян України.
На 114 громадянина було складено постанову (протокол) адміністративного порушення за п.1-2 ст. 197-198. Основними причинами порушення були:
- не вклеєне фото в ПГУ у 25- 45- річному віці - (60%);
- проживання без реєстрації протягом 1 місяця – (15%);
- втрата або пошкодження ПГУ – (32%);
На 14 осіб накладено штрафні санкції.
Географія порушників:
В 2019 році народження склало 38 осіб (+8), смертність 168. (-18). Природне скорочення становить (-130).
За надання послуг у звітному році у рамках державного мита та адміністративного збору було отримано 61, 9 тис. грн.
Річна динаміка головних послуг:
Для надання головних і необхідних послуг, працівниками ЦНАПу в поточному році функціювали меморандуми про співпрацю:
- управлінням пенсійного фонду;
- управлінням соціального захисту населення;
На початку року послуги надавало Хмельницьке БТІ;
Слід зазначити що значним попитом користується послуги - ПАТ «Хмельницькгаз»;
Для роботи допоміжних служб виконавчий комітет Меджибізької селищної ради забезпечив спеціалістів управлінь ноутбуками та стаціонарним комп’ютером.
Для покращення роботи спеціалістів відділу «ЦНАП» функціонують:
- програма реєстру жителів громади;
- програма складання адміністративних постанов;
- програма заповнення заяв для жителів громади (похилого віку);
- програма заповнення: відомостей, талонів та звітів ДМС;
- програма заповнення довідки про реєстрацію місця проживання особи;
- отримані та поновлені ключі державного реєстратора та головного спеціаліста ДРАЦС;
Для задоволення потреб суб’єктів звернення у відділі «ЦНАП» безкоштовно надаються послуги та проведені заходи:
- робота терміналу «Ощадбанк»;
- копіювання та сканування документів;
- зв'язок WiFi;
- дзвінок виклику адміністратора;
- облаштований для людей з обмеженими можливостями санвузол;
- облаштований дитячий куточок;
- надається допомога в оформленні декларацій та створення кабінету абітурієнта;
- надає допомогу спеціалістам відділів та старостам сіл в отриманні облікових даних;
З метою підвищення кваліфікації працівників відділу проведені заходи:
- Автоматизоване тестування державних реєстраторів Головним територіальним управлінням юстиції;
- Моніторингова перевірка роботи ЦНАПу представником «U-LEAD з Європою»;
- Навчання за програмою «U-LEAD з Європою» «Адміністративні послуги в контексті розвитку ОТГ та процесів цифрової трансформації»;
-Навчання з процедури верифікації та виявлення підробки ПГУ у формі картки;
- Конференція у форматі відкритого простору;
- Виїзне навчання в ЦНАП смт. Летичева;
- Створена презентація «До дня місцевого самоврядування»;
- Приймали участь в сесіях, виконкомах та заходах Меджибізької селищної ради.
В ЦНАПі функціонує та постійно наповнюється контентом власний сайт. За посиланням він прикріплений до головного сайту Меджибізької селищної ради. За звітний період його відвідало 13015 осіб, що дає можливість більш детально ознайомитися з послугами для мешканців громади. При відділі працює електронна пошта vnap_2017@ukr.net та телефонний зв'язок.