«На час локдауну Міграційна служба області працює у звичному режимі та надає усі адміністративні послуги, які входять до компетенції ДМС України»- начальник Управління Олег Паньков.
- Олеже Михайловичу, в період локдауну, тобто з 8 по 24 січня поточного року, за яким графіком працюватиме Міграційна служба області для отримання громадянами адмінпослуг?
Від початку запровадження карантинних заходів, а це фактично із березня 2020 року Міграційна служба області продовжувала працювати та забезпечувала надання адміністративних послуг громадянам вчасно.
З 4 січня поточного року усі територіальні підрозділи Управління розпочали роботу у звичному режимі, тому мешканці області можуть звертатись до працівників служби на місцях та протягом робочого часу отримувати необхідні адміністративні послуги. Одразу нагадую громадянам дотримуватись рекомендацій МОЗ України при відвідувані підрозділів служби, а саме:
???? користуватися захисною маскою та дезінфікуючими засобами;
???? не створювати скупчення людей у підрозділі та дотримуватись безпечної відстані між людьми (щонайменше 1,5 метри).
- Ми знаємо, що з 1 січня змінилась вартість оформлення біометричних документів. Яка вартість їх на сьогодні та чи змінилось щось у самій процедурі оформлення?
Так, дійсно, з 1 січня 2021 року Державне підприємство «Поліграфічний комбінат «Україна» змінив вартість бланків біометричних документів. У зв’язку з цим несуттєво зросла загальна вартість їх оформлення. До прикладу, для виготовлення паспорта громадянина України у формі картки за 20 робочих днів, особі необхідно сплатити адміністративний збір у сумі 363 грн (попередня вартість-345 грн), тоді як за 10 робочих днів такий документ коштуватиме 489 грн (попередня вартість-471 грн).
Якщо мова йде про закордонний паспорт, то вартість його оформлення за 20 робочих днів становить 694 грн (попередня вартість- 682грн) та за 7 робочих днів- 1046 грн (попередня вартість-1034 грн).
Те саме стосується також іноземних громадян, які оформлюють біометричні посвідки- документи, що посвідчують особу іноземця та підтверджують право для проживання в Україні. Відтепер вартість оформлення посвідки на тимчасове проживання в Україні становить 915 грн (попередня вартість- 891 грн) та, відповідно, оформлення посвідки на постійне місце проживання- 752 грн (попередня вартість- 728 грн).
Процедура оформлення біометричних паспортних документів залишилась без змін, проте варто зазначити, що на період карантинних заходів отримати паспорт громадянина України у формі ID-картки – вперше, у разі закінчення терміну дії, втрати, при обміні паспорта «старого зразка» на ID-картку за бажанням або ж вклеїти фото до паспортної книжечки можна у будь-якому підрозділі Міграційної служби області незалежно від реєстрації місця проживання.
Для зручності отримання цих послуг громадяни можуть скористатися сервісом «Електронна черга», що дає змогу зареєструватись онлайн та обрати зручний час та дату для відвідування підрозділу.
-
Що робити мешканцям регіону у разі відсутності місць у черзі?
Відсутність місць в онлайн-сервісі на сайті не означає відсутності місць взагалі. Сервіс побудовано таким чином, що приблизно третина відвідувачів записується через онлайн-сервіс, третина через термінал у підрозділі (за наявності) та ще третина – це поточна черга «сьогодні на сьогодні».
-
Як можна дізнатись чи паспортний документ вже виготовлений?
Дізнатись стан оформлення паспортного документа можна знову ж таки за допомогою електронного сервісу «Перевірка стану оформлення документів» або ж інтерактивного сервісу ДМС-Бот у популярних месенджерах Viber та Telegram, які поінформують про кожен новий етап оформлення документу до моменту його прибуття до підрозділу та видачі.
-
Ми сьогодні згадали про електронні сервіси ДМС України. Не могли б Ви ще раз нагадати нашим мешканцям де ці сервіси знаходяться та як ними користуватись?
Сервіси доступні на офіційному веб-сайті ДМС України. Для користування ними достатньо зайти на сайт та обрати необхідний сервіс. За допомогою простих та зрозумілих покрокових підказок ознайомитися з інформацією щодо отримання однієї із послуг. Усі електронні сервіси є безоплатними та доступними у будь-який час.
Окрім цього, для зручності громадян, у територіальних підрозділах Міграційної служби та у місцях вільного доступу громадян розміщені інформаційні буклети з QR-кодами, за допомогою яких можна власноруч за лічені хвилини записатись до електронної черги на оформлення біометричних документів.
- По завершенні зустрічі хотілось би дізнатись куди мешканцям області можна звертатись у разі виникнення питань, які входять до компетенції Міграційної служби?
Мешканці області можуть звертатись на телефонну «гарячу лінію» Управління за номером: (0382)65-03-06 та (093)273-85-10, де протягом робочого часу з понеділка по п’ятницю можна отримати фахову консультативну допомогу.