Меджибізька громада

Хмельницька область Хмельницький район

Летичівський РС УДМС інформує: порядок оформлення паспорта громадянина України взамін втраченого

Дата: 15.04.2021 17:28
Кількість переглядів: 712

Фото без опису

Паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України.  Він має форму пластикової картки, що містить безконтактний електронний носій.
Сучасний паспорт нового зразка  у формі ID-картки оформлюється  в  разі: 
досягненні особою 14-ти річного віку (вперше);
втрати, викрадення або зіпсуття паспорта- книжечки зразка 1994 року;
якщо особа досягла 25- чи 45-річного віку та не звернулася в установленному законодавством порядку не пізніше як через місяць після досягнення відповідного віку для вклеювання до паспорта зразка 1994 року нових фотокарток;
обміну паспорта зразка 1994 року (за бажанням особи);
зміні персональних даних (прізвища, імені та ін);
закінченні терміну дії документа.
Для оформлення паспорта замість втраченого або викраденого заявник подає такі документи:

заяву встановленого МВС зразка про втрату або викрадення паспорта зразка 1994 року (далі - заява про втрату паспорта);
витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань (у разі викрадення паспорта на території України);
посвідчення про взяття на облік бездомних осіб (для бездомних осіб);
довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для внутрішньо переміщених осіб);
рішення суду про встановлення особи (для осіб, яких не було встановлено за результатами проведення процедури встановлення особи);
документ, що посвідчує особу законного представника/ уповноваженої особи, та документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника/уповноваженої особи;
документи, що підтверджують сплату адміністративного збору, або оригінал документа про звільнення від його сплати. Оригінал документа про звільнення від сплати адміністративного збору повертається заявнику, а до заяви-анкети додається його копія, засвідчена працівником територіального органу/територіального підрозділу ДМС, уповноваженого суб’єкта шляхом проставлення відмітки “Згідно з оригіналом” та підпису із зазначенням його посади, прізвища, ініціалів та дати;
документи, що підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації до безконтактного електронного носія та у паспорт (за наявності таких документів):
про місце проживання - довідку органу реєстрації встановленого зразка;

про народження дітей - свідоцтва про народження дітей;

про шлюб і розірвання шлюбу - свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт;

про зміну імені - свідоцтво про зміну імені, свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт;

довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків  або повідомлення про відмову від його прийняття;

одну фотокартку розміром 10 х 15 сантиметрів для внесення відцифрованого образу обличчя особи шляхом сканування із застосуванням засобів Реєстру - для оформлення паспорта особі, яка не може пересуватися самостійно у зв’язку з тривалим розладом здоров’я, що підтверджується медичним висновком відповідного закладу охорони здоров’я, оформленим в установленому порядку, або особі, яка відбуває покарання в установах виконання покарань або перебуває на тривалому стаціонарному лікуванні в закладах МОЗ закритого типу (в разі потреби). Фотокартка повинна відповідати вимогам рекомендацій Міжнародної організації цивільної авіації (IКAO) Doc 9303.

Вартість оформлення  біометричного паспортного документа становить:
 363 грн - протягом 20 робочих днів; 
489 грн- протягом 10 робочих днів. 
* у разі обміну замість втраченого чи пошкодженого паспорта сплачується держмито у розмірі 34 грн. (два неоподаткованих мінімуми доходів громадян).

Подати заяву на оформлення нового паспортного документа, а також отримати інші адміністративні послуги, які входять до компетенції ДМС України можна у Летичівському районному секторі УДМС області, що знаходиться за адресою: вул. Івана Франка, 20, контактний телефон: (03857) 9-24-61, 2-03-95.
Графік роботи підрозділу з вівторка по п’ятницю з 9.00-18.00 та у суботу з 9.00 до 16.45, обідня перерва з 13.00 до 13.45. 
При відвідуванні підрозділу служби просимо громадян дотримуватись рекомендацій МОЗ України:
  користуватися захисною маскою та дезінфікуючими засобами;
 не створювати скупчення людей у підрозділі та дотримуватись безпечної відстані між людьми (щонайменше 1,5 метри).


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь