Зателефонуй на дитячу «гарячу лінію"!
В Україні запрацював новий загальноєвропейський номер національної «гарячої лінії» 116111.
Бувають ситуації, коли дитина не може розповісти про свої проблеми батькам. У таких випадках вислухають, порадять та допоможуть їй консультанти «гарячої лінії».
Завдяки операторам мобільного зв’язку працює цей короткий єврогармонізований номер 116111. Він відомий як номер екстреної допомоги та консультування для дітей у 26 європейських країнах. Його надано рішенням Нацкомісії, що здійснює держрегулювання у сфері зв’язку та інформації. Короткий номер із цифр, що повторюються, легко запам’ятати.
Іноді консультанту достатньо вислухати дитину й підтримати її порадою чи добрим словом. Проте бувають екстрені ситуації, коли слід реагувати швидко або надати допомогу певного фахівця. Такі звернення передають для вивчення ситуації та реагування до Нацполіції та МВС, місцевих служб у справах сім’ї та дітей, а також фахівцям МОЗ, Мінсоцполітики чи МОН.
За бажання дитина чи дорослий під час звернення можуть зберігати повну анонімність або ж навпаки.