Як дізнатися про відключення електроенергії за адресою
Шановні споживачі!
АТ «Хмельницькобленерго» постійно працює над удосконаленням каналів комунікації із споживачами та над тим, щоб побудувати прозорі та комфортні взаємовідносини із вами. Саме тому, наводимо перелік сервісів, за допомогою яких ви можете дізнатися про відключення та, за потреби, поскаржитися.
Отже запроваджено декілька сервісів, які допомагають споживачам дізнатися про відключення за адресою, очікуваний час відновлення електричної енергії:
- розділ «Відключення» на офіційному сайті Товариства та сторінка «Відключення за адресами». З їх допомогою можна визначити до якої черги відноситься будинок та які наразі є відключення за адресою.
- чат боти у Viber та Telegram. Потрібно вказувати номер телефону, внесений у розділ «Комунікації» Особистого кабінету споживача енергоресурсів. Сервіс щойно запрацював, будемо вдячні, якщо користуватиметеся саме ним.
Щоб почати користуватись чат-ботом у Viber, потрібно відсканувати qr-код:
або перейти за посиланням viber://pa?chatURI=ienergobot.
Щоб почати користуватись чат-ботом у Telegram, потрібно відсканувати qr-код:
або перейти за посиланням https://t.me/ienergobot.
- автоматичне меню самообслуговування при дзвінку до Кол-центру. Не обов`язково чекати з’єднання з оператором, споживач самостійно може дізнатися про наявність зареєстрованого відключення, скориставшись IVR та натиснувши 1.
Крім того, діє розсилка email листів на поштові скриньки, що вказані у розділі «Комунікації» Особистого кабінету споживача енергоресурсів.
Якщо ж Ви виявляєте, що ваша оселя відносяться до іншої черги, ніж зазначено в Графіку погодинних відключень, або різниця між зазначеним часом в Порядку застосування черг і фактичним відключенням склала більше 30 хвилин, або ж електрична енергія в оселі відсутня більше ніж 6 годин поспіль, то надіслати своє звернення чи скаргу можна за допомогою таких каналів зв’язку:
- форми зворотного зв’язку на офіційному сайті Товариства. Але для максимально швидкої реакції, будь ласка, зазначте свою адресу, ПІП, номер особового рахунку та суть повідомлення;
- дзвінка до Кол-центру Товариства на один із номерів: 0 800 50 50 62, (0382) 75 52 00, 067 250 50 62, 066 650 50 62, 067 010 50 62;
- звернення до Інформаційно-консультаційного центру (у робочі години) тел.: (0382) 69-53-49, 69-52-27, e-mail: ikc@hoe.com.ua.
Не варто забувати, що внаслідок погіршення погодних умов можуть ставатися і технологічні порушення в роботі електромереж. У такому разі, інформація про відключення буде відображатися на сайті або ж у повідомленнях чат ботів після з’ясування причини відключення та визначення оперативним персоналом очікуваного часу відновлення розподілу електричної енергії.